Néhány éve 10,5 év volt a magyar használtautók átlagos életkora, 2018-ra ez 14,5 évre nőtt, főleg azért, mert sok idős autó került be az országba
Frank György, a Das WeltAuto márkaigazgatója szerint a vásárlók nem biztos, hogy hosszú távon jól járnak az idős autókkal, mert előbb-utóbb Magyarországon is szigorításokat fognak bevezetni a magas károsanyag-kibocsátású kocsikra.
Környezetvédelmi és biztonsági szempontból is az lenne a legjobb, ha az emberek minél fiatalabb autókat tudnának vásárolni.
Úgy vélte, vásárláskor érdemes inkább a magyar piacon nézelődni, mert az itteni autók adatai az ügyfélkapun keresztül ingyenesen lekérdezhetőek. Ha valaki mégis ragaszkodik a külföldi használtautókhoz, olyan cégtől vásároljon, amely régóta foglalkozik értékesítéssel, megbízható dokumentumokat tud adni a jármű állapotáról, és vizsgáltassa át az autót szakértővel is.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.