A fejlesztésre a növekvő megrendelések miatt van szükség.
A manufaktúra kapacitása 40 százalék alkoholtartalomra vonatkoztatva, évente 12-13 ezer liter pálinka elkészítését teszi lehetővé. Mivel évről-évre egyre több bérfőzető viszi hozzájuk a cefrét a Tiszazug térségéből, sőt Budapestről is, a mintegy száz négyzetméteres üzemet bővíteni kell. Ennek érdekében támogatásra pályáznak az ősszel.
Terveik szerint megháromszoroznák kapacitásukat, ez várhatóan létszámbővítéssel jár majd. A manufaktúra jelenleg nyolc embernek ad munkát.
A kereskedelmi tételekhez őstermelőktől szerzik be az alapanyagot a Tiszazugból. A manufaktúra által feldolgozott alapanyagok között szamóca, cseresznye, meggy, sárga-, illetve őszibarack, szőlő, szilva szerepel, de készítettek már pálinkát faeperből és fügéből is. A hagyományos gyümölcspárlatok mellett a Zsoldos termékpalettáján szerepel egyebek között a világ legcsípősebb paprikájaként bejegyzett Carolina Reaper chili ágyas cseresznyepálinka.
A manufaktúra termékeivel számos szakmai elismerést elnyert már, legutóbb az International Wine and Spirit Competition (IWSC) versenyen szerzett aranyérmet Irsai Olivér szőlő pálinkájával gyümölcspárlat kategóriában.
A Zsoldos termékeit elsősorban Tiszaföldvár környékén, Budapesten, a Balatonnál találhatják meg a fogyasztók a vendéglátóhelyeken.
A pálinka piaca "rettenetesen pang" Magyarországon. Ennek oka, hogy a pálinka is népegészségügyi termékadó (NETA) -köteles lett, amely jelentős áremelkedést eredményezett.
A külföldi értékesítést "alulról építkezve" lehet elkezdeni olyan országokban, ahol hasonló termékeket készítenek. Franciaországban például a magyar feketeribizli pálinka, Németországban a birspárlat meg tudná vetni a lábát.