2018.11.13, Kedd

Hirdetés

Hatottak a panaszok, enyhül a Telekom szigora
auditus.net

Hatottak a panaszok, enyhül a Telekom szigora

mti

2018.09.14. 17:31

Novembertől módosítja általános szerződési feltételeit a cég, ezzel enyhíti a felhasználók fizetési felszólítással kapcsolatos terheit.

Hirdetés

A szolgáltató továbbra is SMS-ben értesíti majd ügyfeleit, ha késnek a számlák befizetésével, de ezentúl az első SMS-ben küldött felszólítás díjmentes lesz.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a változtatás hátterét is közölte. Eszerint van lehetőség, hogy a túl magas díjakon az NMHH változtasson. Ha több felhasználótól is panasz érkezik a hatósághoz, akkor vizsgálat indul a szolgáltató díjszámítási gyakorlatával kapcsolatban.

A Magyar Telekom gyakorlata miatt az NMHH-hoz tavaly október óta több panasz is érkezett, ezek mind a méltánytalanul magas díjat és a tájékoztatás módját kifogásolták.

A panaszok nyomán az NMHH egyeztetést kezdeményezett a társasággal. A szolgáltató végül vállalta, hogy ősztől méltányosabb díjszámítási gyakorlatot vezet be, és azt is bejelentette, hogy úgy módosítja az általános szerződési feltételeit, hogy azok átláthatóbbak és kiszámíthatóbbak legyenek.

telefonTelekom