Ettől az évtől nem a közlekedési hatóság szervezi a tanulóvezetők vizsgáztatását, hanem az úgynevezett Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont (KAV) Nonprofit Kft.
2019. egyik első nagy változásának célja csökkenteni az akár 5-6 hetes várakozás időt és lehetőséget adni az esti vagy hétvégi vizsgáztatásra. A változásnak más előnye is lehet, hiszen az eddig köztisztviselőként dolgozó, majd ettől az évtől céges alkalmazotti státuszba kerülő vizsgabiztosok magasabb fizetést kaphatnak.
A KAV valódban a huszonegyedik századba repíti a magyar tanulóvezetői vizsgarendszert, hiszen az átszervezett vizsgaközpontokban akár bankkártyával is lehet majd fizetni.
forrás: totalcar.hu
Horváth Szabolcs, a SZABADICS mélyépítési főmérnöke adott interjút lapunknak, szavaiból pedig megismerhettük a horvát piacon való terjeszkedés nehézségeit; a rendszerek különbségeit és a nyitás teremtette lehetőségeket.