A Duna Aszfalt alvállalkozójaként dolgozó cég összesen hét hidat épít meg a projekt során.
Rendszeresen beszámolunk az M4-es fejlesztéséről, melynek során többek között most éppen a Szolnok északi elkerülőjének építkezése halad. Itt két ütemre bontották a munkát: ebből a nyugati 90+859 és a 109+460 kilométerszelvény közötti részt a Colas Közlekedésépítő Zrt., a Colas Hungária Zrt. és a Duna Aszfalt Zrt. fővállalkozásában építik meg. Itt a Duna Aszfalttal kötött szerződés értelmében dolgozik egy 3 kilométeres szakaszon és kapcsolódó elemein a SWIETELSKY Magyarország Kft.
Most ezen, az éppen látványos munkálatoknál tartó 3 kilométeres útnál járt fotósunk, illetve a projekt előrehaladásról is tájékoztatta lapunkat a cég építésvezetője, Oláh Csaba.
A vezető mérnök összegezte: a szakaszon a pálya kivitelezésén kívül a SWIETELSKY feladatai közé tartozik:
Lapunknak felvázolta a 2019-ben elkezdődött projekt idővonalát. Mint kifejtette, az első néhány hónapban azon dolgoztak, hogy a korábban befejezetlenül hagyott munkaterületen megkezdődhessen a kivitelezés, mostanára pedig a burkolatépítési és a befejező munkákig jutottak.
Az év végén pedig várhatóan megkezdődik a projekt műszaki átadása.
Oláh Csaba kifejtette: a legnagyobb kihívást talán a 32-es számú út korrekciós szakaszának forgalomba helyezése jelentette. Az utolsó szakaszban jelzőlámpákkal terelték a forgalmat, emellett kellett dolgoznia a kivitelezőknek. Mind a helyieknek, mind pedig a SWIETELSKY munkatársainak is megkönnyebbülést jelentett a főút új szakaszának forgalomba helyezése, amivel újra akadálytalan lett a közlekedés Szolnok és Jászberény között.
Végül a vezető mérnök még hangsúlyozta: egy ilyen projektnél a legnagyobb kihívást a gördülékeny munkaszervezés jelenti:
egy ilyen nagy léptékű projekt sok kolléga csapatmunkájának eredménye.
Mindemellett Oláh Csaba hangsúlyozta a fővállalkozóval való jó munkakapcsolat fontosságát is.