Az egész megye területén csúszós utakkal kell számolnia a közlekedőknek. A közútkezelő azt kéri a közlekedőktől, ne induljanak útnak az ónos esőben. Az Országos Meteorológiai Szolgálat másodfokú, narancs riasztást adott ki ónos esőre Bács-Kiskun, Csongrád, Jász-Nagykun-Szolnok, valamint Pest megye egyes járásaira.
Amíg az ónos eső esik, a Magyar Közút Zrt. sószóró gépeinek is a jeges, balesetveszélyes úton kell haladniuk és a kiszórt só kevésbé fejti ki olvasztó hatását a folyamatos csapadék miatt, így eredményes munkát csak akkor tudnak végezni a cég szakemberei, ha az ónos eső elállt. Ekkorra azonban már sok helyen munkájukat nehezítik az utakon keresztbefordult autók, így előfordulhat, hogy a társaság járművei emiatt késlekednek. Éppen ezért nyomatékosan kéri a Magyar Közút Nonprofit Zrt. a közlekedőket, hogy az ónos esőben érintett területeken lehetőleg ne induljanak útnak.
A közútkezelő gépei ilyen időszakban nátrium- és kálcium-klorid keverékével úgynevezett nedvesített szórást végeznek. Ennek lényege, hogy a kiszórt anyag nem pereg le az út felületéről. A mellékutakon a társaság az útszóró són kívül homokot, apró kőzúzalékot, esetleg salakot is használ síkosságmentesítésre. A szórógépek egyszerre 40-50 kilométert tudnak megtenni, így a síkosságmentesítés is az időigényes feladatok közé tartozik. Ezért a cég kéri a közlekedők türelmét és megértését.
A Dunántúl keleti felén, illetve a középső országrészben intenzív csapadék tapasztalható. Északon erősen havazik, a főváros környezetében és a Duna-Tisza köze további területein eső, havas eső, ónos eső a jellemző. Paks, Kecskemét, Cegléd és Monor térségében ónos eső esik. Az Északi-középhegység környezetében mindenhol havazik. A Nyírségben szállingózik a hó.
A gyorsforgalmi utak és főutak burkolata nagyrészt vizes, sónedves, az északi, északkeleti területeken havas, latyakos, hókásás. A mellékutak burkolata a Bakony egyes területein, a Duna-Tisza köze északi felében, valamint a Tiszántúl északi felén havas, latyakos, hókásás. Téli útviszonyok a jellemzők, járhatatlan út nincs, a hőmérséklet mínusz 7 és plusz 3 fok közötti.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.