Az Év Marketingese Díj 2017 nyertese Taupert Szilvia, a Széchenyi Optika optomeristája.
Hogyan lettem az Év Marketingese? - teszi fel a kérdést, és meséli el Taupert Szilvia:
Két gyermekes édesanyaként, a szolnoki Széchenyi lakótelepen nyitottam meg első üzletemet a Széchenyi Optikát. Hogyan tudtam a nem éppen optimális körülmények ellenére folyamatosan fejlődő, magas színvonalú, a város meghatározó optikai szalonjává válni és megnyerni az Év Marketingese díját? Csodák márpedig léteznek és valóra válhatnak velünk hétköznapi emberekkel is. De nem elég, ha hiszünk bennük, tanulni kell és meg kell dolgozni a sikerért. Hallgasd meg a prezentációt, aminek a díjat köszönhetem!
A Marketing Commando által életre hívott Év marketingese díj arra hivatott, hogy évről-évre kiemelje, megjutalmazza és bemutassa azokat a kis- és középvállalkozókat, akik gyakorlatias, ötletes, eredményes marketing programokkal érnek el sikereket. A pályázat a Marketing Commando ügyfelei között került meghirdetésre, mintegy 5000 vállalkozás számára. Az Év Marketingese két fordulóban kerül kiválasztásra: az első fordulóban a pályázatokat a Marketing Commando tanácsadóiból álló zsűri minősíti, majd az második fordulóban, a Marketing Szuperkonferencián a továbbjutott pályázók mutatják be a pályázati anyagukat. Majd a résztvevők egyszerű szavazással választják meg az Év Marketingesét.