A Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton Szolnok alábbi marketingeszközei részesültek elismerésben: Nyár végi teker(g)ő rendezvény, Szolnoki Csipkecsokoládé és a SzolnokApp mobilapplikáció kommunikációs kampánya.
A város tudatos marketingtevékenységének köszönhetően az utóbbi években már számokban is kimutatható Szolnok turisztikai vonzerejének növekedése és arculatának pozitív változása, és mindez szakmai elismerésekben is testet ölt – mondta Szalay Ferenc polgármester azon a sajtótájékoztatón, melyen a megyeszékhely idei évben elnyert Városmarketing gyémántdíjairól számoltak be.
A 2017 áprilisi „Iránytű 2017”, a május végi „Országos Városmarketing Díj 2017” és a novemberi „Országos Marketinggyémánt Díj 2017” versenyen megszerzett elismerések után Szolnok Város Önkormányzata ezúttal az „Országos Városmarketing Díj 2018” pályázaton szerezte meg az önkormányzat és a város számára a „Városmarketing gyémánt 2018” védjegyet.
Hét kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január 1. és 2018. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kellett mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát.
A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. Egy szervezet több pályázatot is benyújthatott, több Városmarketing gyémántot is szerezhetett. Ahol több Városmarketing gyémánt gyűlt össze, az már az egész szervezet kiválóságát fémjelzi.
Rendezvény-esemény kategóriában a Magyar Marketing Szövetség pályázatán Szolnok „Nyár végi teker(g)ő” elnevezésű, 2017 augusztusában megrendezett, nagysikerű rendezvénye részesült elismerésben.
A város kerékpárút-hálózatát, a szolnoki kerékpáros turizmus népszerűsítését szolgáló, játékos- vetélkedős formában megvalósított, felső tagozatos és középiskolás diákokat megmozgató rendezvény egyediségét, megvalósításának folyamatát, a mögötte lévő hatékony marketing kampány és a kapcsolódó PR eszközök kiváló megválasztását díjazta a zsűri.
Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a Szolnoki Csipkecsokoládé költséghatékony megvalósítását, ötletét, az abban rejlő kreativitást, unikalitást és a kommunikáció során alkalmazott marketing eszközök szakszerűségét részesítették előnyben.
Kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában pedig a SzolnokApp mobilapplikáció kommunikációs kampányának eredményességét, ötletességét, integritását, gazdaságosságát, valamint a használt információs csatornák kiváló megválasztását és hatékonyságát preferálták a verseny során.
A Városmarketing és Turisztikai Osztály elmúlt éves munkáját és erőfeszítéseit, a város turisztikai mutatóinak folyamatos emelkedése mellett, az Országos Városmarketing Díj versenyen elnyert gyémánt védjegy is igazolja, mely rövid időn belül a város negyedik sikeres szereplését jelenti marketingterületen. A városmarketing tevékenység pozitív hatással van nem csak a város ismertségére és megítélésre, de a városban élők mindennapjaira egyaránt.
A „Városmarketing gyémánt” elismerő védjegyet, az a pályázó-szervezet kaphatta meg, aki a pályázatával bizonyította, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, városmarketing tevékenységet végzett.
A „Városmarketing gyémánt” védjegy Szolnok város kiváló marketing tevékenységét minősíti és feljogosítja többek között a védjegy használatára.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.