A Brandatti Vállalkozói Klubjának tagjai kéthetente találkoznak a Söráriumban, ahol különböző témákban hallgathatnak színvonalas előadásokat. Szerdán Fejér Andor, Szolnok alpolgármestere érkezett a klubba, aki a város marketing stratégiáját ismertette, prezentációját követően Harcsa Béla, a Szolnok Televízió főszerkesztője mutatta be a város televíziójának felépítését, működését.
Az utóbbi évek fejlődésének, és a Modern Városok Programban tervezett beruházásoknak köszönhetően hatalmas potenciál van a város turizmusában - mondta el Fejér Andor. Megszületett a döntés, hogy Szolnokot turisztikai desztinációvá fejlesztjük, s a fejlesztéseket olyan tartalommal töltjük meg, amelyek legalább két-három napos programot biztosítanak az ide látogatóknak.
Másfél éve megszületett Szolnok turisztikai stratégiája - tudatosan építkezünk ezen a téren is. A tervezett fejlesztések felsorolását és a stratégia részletes vázolását követően Harcsa Béla főszerkesztő ismertette meg a klub tagjait a televízió működésével.
A 3D nyomtatás már nagyjából két évtizede elérhető technológia. Egyre elterjedtebb hazánkban is, ugyanakkor az építőipart lassabban érte el a többi szektornál, ami az ágazat korábban tapasztalt alacsony digitalizációs fokával magyarázható. Ahogyan azonban a robotika és a 3D modell alapú tervezés egyre elterjedtebb lett az iparágban, úgy lehetőség nyílt arra, hogy a pionír vállalatok is magukévá tudják tenni a 3D nyomtatást, a betonnyomtatás által.