Településmarketing kategóriában a „Szolnok a Tisza fővárosa” című könyv, digitális megoldások kategóriában pedig a SzolnokApp.
A kommunikációs verseny zsűrijének döntése alapján a beérkezett pályaművekből 27 nevezés jutott döntőbe. Közülük választotta ki a szakemberek alkotta zsűri a legjobb kampányokat és az Év Turisztikai Projektjét.
Miskolc, Sárvár, Siófok mellett idén Szolnok is több kategóriában jutott a döntőbe. Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzatának két kategóriában is elismerték turisztikai kommunikációs projektjeit. A zsűri szavazatainak összesítése után Szolnok önkormányzata az alábbi kategóriákban vihetett haza elismerést:
- Településmarketing kategóriában a kategória legjobb helyezését a „Szolnok a Tisza fővárosa” című könyv kapta
- Digitális megoldások kategória: SzolnokApp az új mobilapplikáció
A zsűrit Liptay Gabriella, kommunikációs igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség, Csényi Csaba, training, consultancy & coaching, Ambiance Regional, Németh Tamás, art director, McCann/Lowe Rényi Balázs, head of social, Isobar Budapest, Szabó Zsuzsanna, grafikus, PPH Media Szántó Zoltán, főszerkesztő, Turizmus Trend, Víg Tamás, turisztikai tanácsadó, Vitalentum alkotta.