A hagyománynak megfelelőn ismét a szolnoki Hozam Klub vendége volt a megyei Kormányhivatal vezetése. Dr. Kállai Mária kormánymegbízott tájékoztatójában összefoglalta az elmúlt öt év legfontosabb történéseit. A területi közigazgatás átalakításának egyik legjelentősebb eredményeként említette a kormányablakok létrehozását. Kiemelte, hogy a megyében tavaly már a 11. kormányablakot adták át.
A hagyománynak megfelelőn ismét a szolnoki Hozam Klub vendége volt a megyei Kormányhivatal vezetése. Dr. Kállai Mária kormánymegbízott tájékoztatójában összefoglalta az elmúlt öt év legfontosabb történéseit. A területi közigazgatás átalakításának egyik legjelentősebb eredményeként említette a kormányablakok létrehozását. Kiemelte, hogy a megyében tavaly már a 11. kormányablakot adták át.
Az elmúlt százötven év legnagyobb átalakítása zajlik a közigazgatásban – mondta Dr. Kállai Mária kormánymegbízott a szolnoki Hozam Klubban, ahol a megyei kormányhivatal elmúlt öt évét villantotta fel, valamint szólt az elmúlt időszak legjelentősebb fejlesztéseiről is.
A folyamatos fejlődés másik nagy eredménye, hogy a kezdeti 29 ügykör helyett az év elejétől már 608 ügykörrel és 15 kiegészítő szolgáltatással várják az integrált ügyfélszolgálatok az ügyfeleket. Az állampolgárok élnek ezzel a szolgáltatással, hiszen az elmúlt évben a megyében 139 250 ügyfél kereste fel a kormányablakokat.
A kormánymegbízott a közigazgatás fejlesztésének másik fontos mérföldkövének nevezte
a járások létrehozását. 2013. január 1-jétől megyénkben 9 járási hivatal működik, amelyek a közigazgatás legkisebb egységeként szolgálják az állampolgárok az állammal kapcsolatos igényeit.
A 2015. április 1-jétől lezajlott külső és belső integráció eredménye azegységes, koncentrált feladatellátás és a gyorsabb döntéshozatal is.
Uniós és hazai források felhasználásával soha nem látott fejlesztés zajlott a Kormányhivatalnál, elmúlt két évben több mint 1,3 milliárd forintot fordíthattak erre a célra.
Az országban elsőként dolgozhattak ki egy olyan modellt, és ennek megvalósítására hivatott stratégiát, amely először megyénkben, ezt követően a magyar közigazgatásban a minőségi szolgáltatás alapja lehet. A stratégia a Szolgáltató Kormányhivatal Modell Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatalra történő implementációjával kapcsolatos célokat fogalmazza meg, mely a „Szolgáltató Állam” megvalósításának részcéljaként értelmezett-mondta Dr. Kállai Mária.
A Szolgáltató Kormányhivatal megvalósítását szolgáló stratégia - ügyfél/partner orientációjában - a kormányhivatal rendelkezésére álló emberi erőforrások, szervezetfejlesztési, szervezetirányítási eszközök bevonásával kívánja fejleszteni a szolgáltatói kultúráját.
2015 májusában három járásban és két főosztály bevonásával ezer ügyfelet kérdeztek meg. A reprezentatív mintavételi eljárás eredményeképp 382 kormánytisztviselő töltötte ki a kérdőívet. 51 kormánytisztviselővel pedig mélyinterjú készült. A kérdések többek között az ügyfélfogadási időre, a kormánytisztviselők szakmaiságára, udvariasságára, az ügyintézési idővel kapcsolatos elvárásokra vonatkoztak.
(JNSZMKH Kormánymegbízotti Kabinet)
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.