A Balatonért felelős marketingvezető az elmúlt évek jó szezonjait kívánja 2016-ra is, de ha lenne egy varázspálcája, akkor az első három kívánsága az lenne, hogy több marketingkommunikációja legyen a magyar tengernek.
A Balaton régió az Utazás kiállításon
Balaton egész régióját képviseljük, 20 társkiállítónk van, közel 100 m2-en. Turisztikai egyesületek, vállalkozók, kistérségek, tehát szinte lefedjük az egész Balaton régió kínálatát. Azt üzenjük, hogy 4 évszakos a Balaton kínálata!Most jobbára a tavaszi kínálattal már készülünk, a Tavaszi Nyitott Balatonnal. Kerékpározás, túrázás a szabadban, az első napsütést a Balatonnál töltsék a kedves vendégek.
A gasztro-élmények éve kapcsán a Balaton Régió is ebbe bekapcsolódik, számtalan gasztronómiai rendezvényünk van a tavaszi szezonban is már. Pikniklehetőségek, bográcsfőző események, kirándulásokkal egybekötött gasztronómiai élmények. Nyáron pedig a borteraszokon, a csodálatos panorámát nyújtó éttermekben mindenképpen összekapcsolódik a Balaton látványa.
Nagyon szeretnénk megtartani az eddigi jó eredményeinket, több mint 1,5 millió vendég, közel 5 millió vendégéjszakát töltött el a szálláshelyeken. Ezt a nagyon magas bázisszámot nehéz megtartani évről-évre. Örömmel konstatáljuk, hogy minden évben sikerül egy pici növekedést elérni, ezt szeretnénk megtartani. Ezek a kereskedelmi szálláshelyes adatok, amit kiegészítenek a magánszálláshelyes adatok, ill. a privát ingatlantulajdonosok által eltöltött vendégéjszakák, ezek a statisztikában nem mindig jelennek meg.
Nagyon büszkék vagyunk, hogy nyáron nagyon szeretik a Balatont, most már tavasszal és ősszel is megtalálják azokat a lehetőségeket, ami miatt egyre többen jönnek. Télen is rendelkezik olyan szolgáltatás, ami ide csábítja a vendégeket.
Több marketingkommunikáció
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.